Stichting me yo you

Evenementen 2018

MELDING!
Stichting ME TO YOU distantieert zich formeel van elk initiatief dat zonder haar medeweten en toezegging gebruik maakt van haar naam om geld in te zamelen. Voor alle duidelijkheid zijn enkel die activiteiten en evenementen erkend die vermeld worden op de evenementenkalender van de site.

Datum Event Meer info
01/12/2018 - 02/12/2018 Music for life Expo Poppenhuizen in Bonheiden Bekijk de folder
18/09/2018 - 19/12/2018 Music for life De Smakelijkste ME TO YOU actie : RAGú for METOYOU! De actie
1/10/2018 - 9/12/2018 Music for life De absoluut Warmste Actie voor ME TO YOU. Bestel nu je muts of sjaal via FB op @eigenhandgemaakt Facebook pagina
12/10/2018 - 16/12/2018 Music for life Exclusieve truien “ Warrior, not worrier” & “Straffe Mie en Straffe Gast” te koop tvv ME TO YOU Artikel Stubru
13/10/2018 Music for life Filou run for ME TO YOU. Een unieke brouwerijloop waar je dorst van krijgt! Filou Run Bierkasteel, Artikel Stubru
8/12/2018 Music for life Boelieparty op zaterdag 8/12. Nils was 24 toen hij overleed na een strijd van 3,5 jaar tegen de vreselijke ziekte leukemie. Wij blijven SAMEN STERK voor hem! Facebook Event
3/12/2018 - 7/12/2018 Music for life Warmste Vulkoprin Week Artikel Stubru
22/12/2018 - 18u tot 20u30 Music for life SWIM for LIFE met het waterpoloteam van TZK Tielt. Kom watertrappelen of een baantje trekken. SAMEN STERK(er)! Stedelijk zwembad Tielt
15/12/2018 - 16/12/2018 Music for life Kerstmarkt in Temse. SAMEN STERK met #nilsforlife en ME TO YOU editietemse.be
15/12/2018 - 16/12/2018 Music for life Kom naar de kerstmarkt in Deinze en steun ME TO YOU samen met Colruyt Deinze. Artikel Stubru
15/12/2018 Music for life Film in de Factory in Tielt. Al voor een vierde keer op rij organiseren we met enkele vrienden, we noemen ons 'Altoope', een filmavond waarbij de opbrengst integraal naar ME TO YOU gaat. Artikel Stubru
14/12/2018 Music for life Shaky Spiral : bibber & beef bij Bekaert. StuBru pagina
15/12/2018 Music for life Bootcamp : SAMEN bewegen tegen leukemie. - Halle StuBru pagina
16/12/2018 Music for life Bootcamp : SAMEN bewegen tegen leukemie. - Gooik StuBru pagina

Stichting Me to You

Stichting ME TO YOU stelt zich tot doel mits het steunen van specifieke onderzoeksprojecten de verdere opmars van leukemie en aanverwante vormen van beenmerg- en bloedziekten tegen te gaan. Daarnaast begeleidt de Stichting leukemiepatiënten van alle leeftijden en zorgt zij voor publieksvoorlichting.

STICHTING ME TO YOU
nieuwstraat 21