Halfvol - Weireldverbeteroars

Bekijk hier de videoclip! Halfvol - Weireldverbeteroars
Music for life

ME TO YOU Grants 2024

Aanvragen kunnen ingediend worden door bijgaand aanvraagformulier te mailen naar info@stichtingmetoyou.be tussen 1 november en 31 december voor een eerste screening door ons adviescomité.

#WEBEATASONE, samen tegen leukemie!

Cercle Brugge gaat samen met stichting Me To You de strijd tegen leukemie aan.

Lees het artikel hier

Leukemie is niet langer noodzakelijk een ziekte met fatale afloop.

De laatste jaren werd aanzienlijke vooruitgang geboekt en we staan momenteel zelfs voor een moderne oncologische doorbraak. Maar de onderzoeksprogramma’s die zoveel hoop doen leven worden steeds duurder. Verschillende van deze programma’s zouden zonder privésteun het daglicht zelfs niet zien. ME TO YOU wil hier een permanente steun in de rug zijn. SAMEN STERK! IN ONDERZOEK

Leukemiepatiënten het gevoel geven dat zij erbij horen. Via diverse projecten voor ondersteuning en aanvullende behandelingen wil ME TO YOU bijdragen aan een optimale levenskwaliteit van de leukemiepatiënten en hen vooral ook het gevoel geven dat zij in eerste instantie een persoon, een individu zijn en er bij horen! SAMEN STERK! VOOR DE PATIENT

Vrienden van

Peters / Meters

contacteer info@metoyou.be

Wie zijn wij?

In mei 2014 werd onze Stichting ME TO YOU officieel opgestart. Er is een bestuur, adviescomité en een aanbevelingscomité van sympathisanten. De Stichting steunt het leukemieonderzoek, zet zich in voor een optimale levenskwaliteit van de patiënt en stelt zich vooral tot doel de verdere opmars van leukemie tegen te gaan. Artikel 3 van de Statuten.

Philippe Vindevogel
Eva Vindevogel
Lut Leys

Stichting Me to You

Stichting ME TO YOU stelt zich tot doel mits het steunen van specifieke onderzoeksprojecten de verdere opmars van leukemie en aanverwante vormen van beenmerg- en bloedziekten tegen te gaan. Daarnaast begeleidt de Stichting leukemiepatiënten van alle leeftijden en zorgt zij voor publieksvoorlichting.

STICHTING ME TO YOU
nieuwstraat 21